Running no. | Built | Works number | Notes | Gauge | Staying |
---|
Sompolno |
Px48-1722
| 1950 | 2022 | | 750 | (1950-1951) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1950-1950) |
Px48-1726
| 1950 | 2026 | | 750 | (1950-1967) |
Px48-1732
| 1951 | 2117 | | 750 | (1951-1957) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1953-1954) |
Px48-1785
| 1954 | 3220 | W trakcie naprawy | 750 | (1954-1963) |
Px48-1750
| 1951 | 2135 | | 750 | (1955-1956) |
Px48-1919
| 1955 | 4507 | | 750 | (1955-1957) |
Px48-1923
| 1955 | 4512 |
| 750 | (1955-1957) |
Px48-1924
| 1955 | 4513 | | 750 | (1955-1957) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1957-1963) |
Px48-1724
| 1950 | 2024 | Rewizja do 2009 | 750 | (1957-1962) |
Px48-1782
| 1953 | 3069 | | 750 | (1957-1963) |
Px48-1907
| 1955 | 4508 | Od 20.11.2007 do 2010 w naprawie w INTERLOK Piła | 750 | (1957-1963) |
Px48-1908
| 1955 | 3238 | | 750 | (1957-1958) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1959-1959) |
Px48-1924
| 1955 | 4513 | | 750 | (1959-1959) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1959-1960) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1959-1963) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1959-1959) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1960-1962) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1961-1961) |
Px48-1754
| 1951 | 2249 |
| 750 | (1962-1985) |
Px48-1770
| 1953 | 3055 |
| 750 | (1962-1966) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1962-1963) |
Px48-1766
| 1953 | 3051 | | 750 | (1963-1968) |
Px48-1729
| 1950 | 2029 | | 750 | (1963-1967) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1963-1964) |
Px48-1904
| 1955 | 3234 |
| 750 | (1963-1964) |
Px48-1904
| 1955 | 3234 |
| 750 | (1964-1985) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1964-1965) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1965-1965) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1966-1967) |
Px48-1785
| 1954 | 3220 | W trakcie naprawy | 750 | (1966-1977) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1966-1966) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1967-1969) |
Px48-1724
| 1950 | 2024 | Rewizja do 2009 | 750 | (1968-1968) |
Lyd1-209
| 1967 | 7631 |
| 750 | (1968-1974) |
Px48-1736
| 1951 | 2121 | | 750 | (1968-1973) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1969-1970) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1969-1969) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1970-1972) |
Px48-1923
| 1955 | 4512 |
| 750 | (1970-1977) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1970-1978) |
Px48-1775
| 1953 | 3060 | | 750 | (1971-1974) |
Px48-1762
| 1952 | 2172 | | 750 | (1972-1974) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1972-1973) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1972-1973) |
Px48-1772
| 1953 | 3057 | | 750 | (1973-1973) |
Px48-1927
| 1955 | 3230 | | 750 | (1974-1979) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1974-1976) |
Lxd2-305
| 1973 | 21869 | Spalona, silnik Maybach | 750 | (1974-1992) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1974-1974) |
Px48-1902
| 1954 | 3228 | Rewizja do 19.07.2002 | 750 | (1975-1979) |
Px48-1760
| 1952 | 2170 |
| 750 | (1975-1978) |
Px48-1912
| 1955 | 3246 | Oznaczony mylnie jako Px48-1724 | 750 | (1975-1976) |
Px48-1925
| 1951 | 2252 | Sprzedany (1995), Szwecja, High Chaparral Western Park, oznaczenie: 1925 | 750 | (1975-1976) |
Px48-1916
| 1955 | 3073 | Sprzedany (2005), Czechy, Jindrichohradecke mistni drahy, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1975-1980) |
Px48-1919
| 1955 | 4507 | | 750 | (1975-1981) |
Px48-1926
| 1955 | 3240 | | 750 | (1975-1986) |
Lxd2-318
| 1976 | 23111 | Silnik Maybach | 750 | (1976-1999) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1976-1981) |
Px48-1912
| 1955 | 3246 | Oznaczony mylnie jako Px48-1724 | 750 | (1976-1977) |
Lxd2-307
| 1973 | 21871 | Silnik Maybach
| 750 | (1976-1990) |
Px48-1912
| 1955 | 3246 | Oznaczony mylnie jako Px48-1724 | 750 | (1977-1986) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1977-1980) |
Px48-1907
| 1955 | 4508 | Od 20.11.2007 do 2010 w naprawie w INTERLOK Piła | 750 | (1977-1978) |
Px48-1741
| 1951 | 2126 | Sprzedany (1991), Wyspy Cooka, Rarotonga Steam Railway, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1977-1983) |
Lxd2-327
| 1978 | 23606 | Silnik Maybach | 750 | (1978-2002) |
Lxd2-329
| 1978 | 23608 | Silnik Maybach | 750 | (1978-2005) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1978-1984) |
Px48-1785
| 1954 | 3220 | W trakcie naprawy | 750 | (1978-1979) |
Px48-1925
| 1951 | 2252 | Sprzedany (1995), Szwecja, High Chaparral Western Park, oznaczenie: 1925 | 750 | (1978-1978) |
Px48-1915
| 1955 | 3072 | | 750 | (1979-1979) |
Px48-1907
| 1955 | 4508 | Od 20.11.2007 do 2010 w naprawie w INTERLOK Piła | 750 | (1979-1986) |
Px48-1762
| 1952 | 2172 | | 750 | (1979-1979) |
Lxd2-330
| 1980 | 24069 | Silnik Maybach | 750 | (1980-2003) |
Lxd2-331
| 1980 | 24070 | Silnik Maybach, sprzedana (2003), Czechy, Jindrichohradecke mistni drahy, oznaczenie: T48.001 | 750 | (1980-1995) |
Px48-1758
| 1952 | 2168 |
| 750 | (1980-1984) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1981-1984) |
Lxd2-320
| 1976 | 23113 | Silnik Maybach, skreślona z inwentarza pod koniec lat 90-tych, jej wrak stoi na stacji w Krośniewicach | 750 | (1981-1990) |
Lxd2-343
| 1982 | 24507 | Silnik Henschel
| 750 | (1982-2002) |
Lxd2-344
| 1982 | 24508 | Silnik Henschel | 750 | (1982-2003) |
Lxd2-261
| 1982 | 24606 | Silnik Maybach | 750 | (1982-2001) |
Px48-1728
| 1950 | 2028 | Zniszczony przy budowie Pw53, jego wrak znajduje sie obecnie w Pyskowicach | 750 | (1982-1985) |
Lxd2-262
| 1982 | 24607 | Silnik Henschel | 750 | (1982-1993) |
Lxd2-266
| 1982 | 24610 | Silnik Henschel | 750 | (1982-1982) |
Lyd2-101"
| 1977 | 23437 | Kolor niebieski, sprzedana (2008), Czechy, Olpas Moravia s.r.o. Krnov | 750 | (1983-1983) |
Lxd2-259
| 1983 | 24839 | Silnik Maybach | 750 | (1984-2005) |
Lxd2-254
| 1983 | 24854 | Silnik Maybach
| 750 | (1984-2001) |
Lxd2-253
| 1983 | 24853 | Silnik Maybach | 750 | (1984-1990) |
Lxd2-252
| 1983 | 24852 | Silnik Henschel | 750 | (1984-1992) |
Lxd2-246
| 1985 | 25016 | Silnik Maybach
| 750 | (1985-2002) |
Px48-1915
| 1955 | 3072 | | 750 | (1988-1988) |
Lxd2-342
| 1982 | 24506 | Silnik Henschel | 750 | (1995-2002) |
Px48-1907
| 1955 | 4508 | Od 20.11.2007 do 2010 w naprawie w INTERLOK Piła | 750 | (1998-2002) |