Oznaczenie | Rok prod. | Nr fabryczny | Uwagi | Szer. toru | Stacjonowanie |
---|
Karczmiska |
Px48-1733
| 1951 | 2118 | | 750 | (1951-1970) |
Px48-1734
| 1951 | 2119 |
| 750 | (1951-1955) |
Px48-1744
| 1951 | 2129 | | 750 | (1952-1972) |
Px48-1752
| 1951 | 2247 | Rewizja do 2007
| 750 | (1952-1954) |
Px48-1751
| 1951 | 2246 |
| 750 | (1952-1954) |
Px48-1760
| 1952 | 2170 |
| 750 | (1953-1970) |
Px48-1752
| 1951 | 2247 | Rewizja do 2007
| 750 | (1955-1955) |
Px48-1921
| 1955 | 4510 |
| 750 | (1955-1956) |
Px48-1752
| 1951 | 2247 | Rewizja do 2007
| 750 | (1956-1969) |
Px48-1920
| 1955 | 4509 | | 750 | (1956-1964) |
Px48-1761
| 1952 | 2171 | | 750 | (1963-1969) |
Px48-1917
| 1955 | 3074 | | 750 | (1963-1963) |
Px48-1731
| 1951 | 2116 | | 750 | (1965-1969) |
Px48-1759
| 1952 | 2169 | | 750 | (1965-1974) |
Px48-1906
| 1955 | 3236 | | 750 | (1966-1966) |
Lyd1-201
| 1967 | 7623 |
| 750 | (1967-1967) |
Lyd1-211
| 1967 | 7633 | W naprawie NG | 750 | (1967-1972) |
Lyd1-220
| 1967 | 7642 |
| 750 | (1967-1973) |
Lxd2-277
| 1968 | 20723 | Silnik Maybach | 750 | (1968-1975) |
Lxd2-280
| 1968 | 20726 | Silnik Maybach | 750 | (1968-1992) |
Lxd2-281
| 1968 | 20728 | Silnik Maybach | 750 | (1968-1995) |
Lxd2-278
| 1968 | 20724 | Kolor niebieski, silnik Maybach
| 750 | (1968-1969) |
Lxd2-285
| 1968 | 20731 | Silnik Maybach, sprzedana (2003), Słowacja, Ciernohronska Zeleznica (2003-2004), Korsyka, Corsican Railways (CFC), oznaczenie: CFG 60009 | 750 | (1969-1971) |
Px48-1734
| 1951 | 2119 |
| 750 | (1969-1970) |
Px48-1921
| 1955 | 4510 |
| 750 | (1969-1971) |
Px48-1779
| 1953 | 3066 | | 750 | (1970-1971) |
Lxd2-287
| 1970 | 20926 | Silnik Henschel | 750 | (1970-1977) |
Lxd2-284
| 1968 | 20730 | Silnik Maybach | 750 | (1971-1993) |
Px48-1767
| 1953 | 3052 | Sprzedany do Izolacja Szczucin jako kocioł stały | 750 | (1971-1972) |
Px48-1768
| 1953 | 3053 | Skreślony z inwentarza 1986 | 750 | (1971-1973) |
Lxd2-300
| 1971 | 21276 | Silnik Maybach | 750 | (1972-2007) |
Lyd1-252
| 1971 | 19 | | 750 | (1972-1979) |
Lxd2-298
| 1971 | 21274 | Silnik Maybach | 750 | (1972-1976) |
Lyd1-251
| 1971 | 18 | | 750 | (1972-1974) |
Lxd2-283
| 1968 | 20729 | Silnik Henschel
| 750 | (od 1973) |
Lxd2-296
| 1971 | 21267 | Silnik Henschel | 750 | (1973-2007) |
Px48-1751
| 1951 | 2246 |
| 750 | (1973-1975) |
Lyd1-207
| 1967 | 7629 |
| 750 | (1973-1976) |
Lxd2-268
| 1967 | 20573 | Silnik Henschel | 750 | (1974-1975) |
Lyd1-226
| 1966 | 7208 | | 750 | (1974-1978) |
Px48-1728
| 1950 | 2028 | Zniszczony przy budowie Pw53, jego wrak znajduje sie obecnie w Pyskowicach | 750 | (1975-1975) |
Lxd2-286
| 1970 | 20925 | Silnik Maybach | 750 | (1976-1993) |
Px48-1745
| 1951 | 2130 | Sprzedany do Spółdzielni Ogrodniczej Puławy Cholewianka jako kocioł stały | 750 | (1977-1978) |
Px48-1728
| 1950 | 2028 | Zniszczony przy budowie Pw53, jego wrak znajduje sie obecnie w Pyskowicach | 750 | (1977-1979) |
Lyd1-207
| 1967 | 7629 |
| 750 | (1977-1977) |
Lxd2-268
| 1967 | 20573 | Silnik Henschel | 750 | (1978-1979) |
Px48-1748
| 1951 | 2133 | | 750 | (1978-1978) |
Px48-1917
| 1955 | 3074 | | 750 | (1979-1981) |
Lyd1-201
| 1967 | 7623 |
| 750 | (1979-1982) |
Lyd2-101
| 1980 | 24065 | Lokomotywa nie pracowała na sieci Nałeczowskiej KD, została sprzedana | 750 | (1980-1980) |
Lxd2-348
| 1982 | 24614 | Silnik Henschel | 750 | (od 1982) |
Lxd2-349
| 1982 | 24615 | Silnik Maybach | 750 | (1982-1990) |
Lxd2-288
| 1970 | 20927 | Silnik Maybach | 750 | (1984-1987) |
Lxd2-257
| 1983 | 24837 | Silnik Maybach
| 750 | (1984-1986) |
Lxd2-285
| 1968 | 20731 | Silnik Maybach, sprzedana (2003), Słowacja, Ciernohronska Zeleznica (2003-2004), Korsyka, Corsican Railways (CFC), oznaczenie: CFG 60009 | 750 | (1986-1995) |
Lxd2-288
| 1970 | 20927 | Silnik Maybach | 750 | (1988-1995) |
Lxd2-268
| 1967 | 20573 | Silnik Henschel | 750 | (1990-1992) |
Lxd2-277
| 1968 | 20723 | Silnik Maybach | 750 | (1990-1992) |
Lxd2-297
| 1971 | 21273 | Silnik Henschel
| 750 | (od 1994) |
Px48-1911
| 1955 | 3245 | | 750 | (1994-1995) |