Oznaczenie | Rok prod. | Nr fabryczny | Uwagi | Szer. toru | Stacjonowanie |
---|
Zbiersk |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1950-1950) |
Px48-1755
| 1951 | 2250 | Rewizja do 20.02.2003 | 750 | (1952-1963) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1952-1958) |
Px48-1741
| 1951 | 2126 | Sprzedany (1991), Wyspy Cooka, Rarotonga Steam Railway, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1954-1955) |
Px48-1777
| 1953 | 3062 |
| 750 | (1954-1959) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1955-1957) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1955-1960) |
Px48-1904
| 1955 | 3234 |
| 750 | (1955-1963) |
Px48-1908
| 1955 | 3238 | | 750 | (1958-1963) |
Px48-1777
| 1953 | 3062 |
| 750 | (1959-1966) |
Px48-1772
| 1953 | 3057 | | 750 | (1959-1962) |
Px48-1728
| 1950 | 2028 | Zniszczony przy budowie Pw53, jego wrak znajduje sie obecnie w Pyskowicach | 750 | (1960-1964) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1960-1961) |
Px48-1919
| 1955 | 4507 | | 750 | (1962-1975) |
Px48-1902
| 1954 | 3228 | Rewizja do 19.07.2002 | 750 | (1962-1969) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1962-1963) |
Px48-1907
| 1955 | 4508 | Od 20.11.2007 do 2010 w naprawie w INTERLOK Piła | 750 | (1963-1965) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1963-1965) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1963-1964) |
Px48-1732
| 1951 | 2117 | | 750 | (1963-1963) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1963-1966) |
Px48-1788
| 1954 | 3224 | | 750 | (1964-1964) |
Px48-1724
| 1950 | 2024 | Rewizja do 2009 | 750 | (1965-1968) |
Px48-1753
| 1951 | 2248 | | 750 | (1965-1965) |
Px48-1789
| 1954 | 3225 | | 750 | (1965-1969) |
Px48-1749
| 1951 | 2134 | | 750 | (1966-1968) |
Px48-1753
| 1951 | 2248 | | 750 | (1966-1967) |
Px48-1765
| 1953 | 3050 | | 750 | (1967-1978) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1967-1968) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1968-1976) |
Px48-1753
| 1951 | 2248 | | 750 | (1968-1970) |
Px48-1920
| 1955 | 4509 | | 750 | (1969-1975) |
Px48-1926
| 1955 | 3240 | | 750 | (1969-1971) |
Px48-1789
| 1954 | 3225 | | 750 | (1970-1974) |
Lxd2-289
| 1970 | 20928 | Kolor niebieski (od 2004), silnik Maybach | 750 | (od 1971) |
Lxd2-290
| 1970 | 20930 | Silnik Maybach
| 750 | (od 1971) |
Px48-1753
| 1951 | 2248 | | 750 | (1971-1974) |
Lxd2-303
| 1972 | 21584 | Silnik Maybach
| 750 | (od 1972) |
Px48-1926
| 1955 | 3240 | | 750 | (1972-1975) |
Px48-1916
| 1955 | 3073 | Sprzedany (2005), Czechy, Jindrichohradecke mistni drahy, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1973-1974) |
Lxd2-302
| 1972 | 21583 | Silnik Maybach, sprzedana (2003), Słowacja, Ciernohronska Zeleznica, oznaczenie: TU48.001 | 750 | (1974-1996) |
Lxd2-306
| 1973 | 21870 | Silnik Maybach | 750 | (1974-1990) |
Lxd2-312
| 1974 | 22177 | Silnik Henschel | 750 | (od 1974) |
Lxd2-313
| 1974 | 22178 | Silnik Henschel
| 750 | (1974-1999) |
Lxd2-314
| 1974 | 22180 | Silnik Maybach
| 750 | (od 1974) |
Lxd2-307
| 1973 | 21871 | Silnik Maybach
| 750 | (1974-1974) |
Px48-1748
| 1951 | 2133 | | 750 | (1974-1974) |
Lxd2-305
| 1973 | 21869 | Spalona, silnik Maybach | 750 | (1974-1974) |
Lxd2-301
| 1972 | 21582 | Silnik Maybach | 750 | (1975-1992) |
Px48-1748
| 1951 | 2133 | | 750 | (1975-1975) |
Lxd2-307
| 1973 | 21871 | Silnik Maybach
| 750 | (1976-1976) |
Lxd2-304
| 1972 | 21585 | Silnik Maybach
| 750 | (od 1978) |
Lxd2-328
| 1978 | 23607 | Kolor niebieski (od 08.2006), silnik Maybach | 750 | (od 1978) |
Lyd2-102
| 1980 | 24059 | Kolor pomarańczowy, sprzedana (1995), Niemcy, Doellnitzbahn, oznaczenie: 199 034 | 750 | (1980-1984) |
Lyd2-103
| 1980 | 24060 | Kolor pomarańczowy, sprzedana (2001), Niemcy, Zittauer Schmalspurbahn, oznaczenie: 199 013 | 750 | (1980-1984) |
Lxd2-339
| 1981 | 24338 | Silnik Henschel
| 750 | (od 1981) |
Lxd2-287
| 1970 | 20926 | Silnik Henschel | 750 | (od 1983) |
Lyd2-103
| 1980 | 24060 | Kolor pomarańczowy, sprzedana (2001), Niemcy, Zittauer Schmalspurbahn, oznaczenie: 199 013 | 750 | (1985-1987) |
Lyd1-255
| 1971 | 23 | | 750 | (1992-1993) |
Px48-1726
| 1950 | 2026 | | 750 | (od 1999) |