Oznaczenie | Rok prod. | Nr fabryczny | Uwagi | Szer. toru | Stacjonowanie |
---|
Gniezno Wąsk. (tabor patrz Gnieźnieńska KD) |
Krośniewice (tabor patrz Krośniewicka KD) |
Sompolno (tabor patrz Sompolińska KD) |
Włocławek Wąsk. |
Px48-1724
| 1950 | 2024 | Rewizja do 2009 | 750 | (1950-1951) |
Px48-1722
| 1950 | 2022 | | 750 | (1950-1950) |
Px48-1728
| 1950 | 2028 | Zniszczony przy budowie Pw53, jego wrak znajduje sie obecnie w Pyskowicach | 750 | (1950-1952) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1950-1951) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1950-1951) |
Px48-1741
| 1951 | 2126 | Sprzedany (1991), Wyspy Cooka, Rarotonga Steam Railway, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1951-1954) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1951-1959) |
Px48-1742
| 1951 | 2127 | | 750 | (1951-1958) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1954-1959) |
Px48-1741
| 1951 | 2126 | Sprzedany (1991), Wyspy Cooka, Rarotonga Steam Railway, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1955-1956) |
Px48-1741
| 1951 | 2126 | Sprzedany (1991), Wyspy Cooka, Rarotonga Steam Railway, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1957-1977) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1958-1963) |
Px48-1775
| 1953 | 3060 | | 750 | (1959-1960) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1959-1959) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1959-1962) |
Px48-1742
| 1951 | 2127 | | 750 | (1961-1970) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1962-1969) |
Px48-1785
| 1954 | 3220 | W trakcie naprawy | 750 | (1963-1966) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1963-1964) |
Px48-1904
| 1955 | 3234 |
| 750 | (1963-1963) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1966-1968) |
Px48-1924
| 1955 | 4513 | | 750 | (1966-1966) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1966-1966) |
Px48-1784
| 1954 | 3219 |
| 750 | (1967-1967) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1967-1969) |
Px48-1724
| 1950 | 2024 | Rewizja do 2009 | 750 | (1968-1970) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1969-1970) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1969-1969) |
Px48-1763
| 1952 | 2173 | | 750 | (1969-1969) |
Px48-1775
| 1953 | 3060 | | 750 | (1969-1971) |
Px48-1924
| 1955 | 4513 | | 750 | (1970-1974) |
Px48-1925
| 1951 | 2252 | Sprzedany (1995), Szwecja, High Chaparral Western Park, oznaczenie: 1925 | 750 | (1970-1975) |
Px48-1927
| 1955 | 3230 | | 750 | (1971-1973) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1971-1971) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1971-1972) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1971-1977) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1972-1976) |
Px48-1760
| 1952 | 2170 |
| 750 | (1973-1974) |
Px48-1772
| 1953 | 3057 | | 750 | (1973-1976) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1973-1973) |
Px48-1772
| 1953 | 3057 | | 750 | (1973-1973) |
Px48-1916
| 1955 | 3073 | Sprzedany (2005), Czechy, Jindrichohradecke mistni drahy, oznaczenie: oryginalne | 750 | (1974-1975) |
Px48-1907
| 1955 | 4508 | Od 20.11.2007 do 2010 w naprawie w INTERLOK Piła | 750 | (1975-1977) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1976-1976) |
Px48-1925
| 1951 | 2252 | Sprzedany (1995), Szwecja, High Chaparral Western Park, oznaczenie: 1925 | 750 | (1976-1978) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1976-1979) |
Px48-1785
| 1954 | 3220 | W trakcie naprawy | 750 | (1977-1978) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1977-1978) |
Września Wąsk. |
Px48-1919
| 1955 | 4507 | | 750 | (1957-1962) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1957-1959) |
Px48-1753
| 1951 | 2248 | | 750 | (1959-1965) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1959-1960) |
Px48-1922
| 1955 | 4511 | | 750 | (1961-1962) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1963-1971) |
Px48-1918
| 1955 | 3075 | | 750 | (1963-1964) |
Px48-1725
| 1950 | 2025 |
| 750 | (1964-1966) |
Px48-1738
| 1951 | 2123 |
| 750 | (1965-1966) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1965-1966) |
Px48-1739
| 1951 | 2124 | | 750 | (1966-1968) |
Px48-1770
| 1953 | 3055 |
| 750 | (1966-1974) |
Px48-1729
| 1950 | 2029 | | 750 | (1967-1967) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1967-1967) |
Px48-1729
| 1950 | 2029 | | 750 | (1968-1971) |
Px48-1924
| 1955 | 4513 | | 750 | (1969-1969) |
Px48-1781
| 1953 | 3068 | | 750 | (1969-1969) |
Px48-1723
| 1950 | 2023 |
| 750 | (1970-1970) |
Px48-1756
| 1951 | 2253 | NG Gniezno 2007 | 750 | (1971-1974) |
Px48-1742
| 1951 | 2127 | | 750 | (1971-1971) |
Px48-1729
| 1950 | 2029 | | 750 | (1971-1975) |
Px48-1760
| 1952 | 2170 |
| 750 | (1974-1975) |
Lyd1-216
| 1967 | 7638 | | 750 | (1975-1977) |
Px48-1772
| 1953 | 3057 | | 750 | (1976-1976) |
Lyd1-216
| 1967 | 7638 | | 750 | (1978-1978) |